Parafia św. Józefa w Toruniu

 

Adres

Kancelaria

Sekretariat

Rada duszpasterska

Rada gospodarcza

 

 

Adres

 

Rzymskokatolicka parafia św. Józefa

ul. św. Józefa 23/35

87-100 Toruń

 

tel.: 56 654 47 62 (centrala)

tel.: 56 662 30 32 (sekretariat lub kancelaria)

fax: 56 659 60 04

 

e-mail: parafia.sw.jozefa@gmail.com

http://www.jozeftorun.pl/

 

Rachunek bankowy parafii św. Józefa:

NICOLAUS BANK (Bank Spółdzielczy w Toruniu)

Rachunek numer: 47 9511 0000 2001 0000 1108 0001

BIC CODE (SWIFT): GBWCPLPP (dla przelewów zagranicznych)

 

Kancelaria

 

Godziny otwarcia:

poniedziałki od 16.30 od 17.30

wtorki od 9.00 do 10.00

środy od 9.00 do 10.00 i od 16.30 do 17.30

czwartki od 16.30 od 17.30

piątki od 9.00 od 10.00

(w sytuacjach losowych kontakt z duszpasterzem możliwy o każdej porze)

 

tel.: 56 66 18 329; 56 662 30 32

tel.: 56 654 47 62 (centrala)

Kancelaria jest nieczynna w święta oraz w Środę Popielcową, Wielką Środę i Wielki Piątek, Wigilię.

Kancelaria przyjmuje w sprawach:

  • związanych z przyjmowaniem Sakramentów Świętych (np. chrzest, małżeństwo),

  • wydawania zaświadczeń, pozwoleń,

  • formalności pogrzebowych (również poza godzinami otwarcia po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym).

 

W związku z tym, że z dniem 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli tzw. potocznie RODO, informujemy, że:

  • wszelkiego rodzaju zaświadczenia będą wydawane wyłącznie osobom pełnoletnim, których akt dotyczy (lub prawnym opiekunom osób niepełnoletnich) za okazaniem dowodu tożsamości. To znaczy, że np. matka nie otrzyma świadectwa chrztu pełnoletniej córki. Po zaświadczenia prosimy zgłaszać się z dowodem tożsamości;

  • jakiekolwiek zaświadczenie dotyczące osoby pełnoletniej będzie mogło być odebrane przez kogoś innego wyłącznie na podstawie pisemnego pełnomocnictwa wskazującego personalia osoby upoważnionej do odbioru zaświadczenia.

 

Sekretariat

 

Godziny otwarcia

w poniedziałki, środy i czwartki:

10.00-14.00

we wtorki:

14.00-17.30

w piątki:

10.00-12.00

tel.: 56 662 30 32; 56 66 18 357

tel.: 56 654 47 62 (centrala)

e-mail: parafia.sw.jozefa@gmail.com

 

Sekretariat przyjmuje w sprawach:

  • zgłaszania intencji mszalnych (w tym także „gregoriańskich”),

  • zapisów na kursy przedmałżeńskie, pielgrzymki itp.,

  • zgłaszania komunikatów do ogłoszeń duszpasterskich (do środy poprzedzającej niedzielę),

  • zgłaszania chorych,

  • wszelkich innych związanych z życiem parafii.

 

Rada duszpasterska

Jest organem doradczym duszpasterzy parafii w sprawach duszpasterskich. Przyjmuje także wszelkie uwagi związane z życiem parafii, jak również sugestie działań.

 

Skład Rady Duszpasterskiej na okres 01.12.2021 – 30.11.2024

Z urzędu: o. Mirosław Grakowicz – proboszcz parafii

Członkowie: Cieśniarska Anna, Hoffman Piotr, Jastrzębska Anna, Jeżakowska Paulina, Krukar Maria, Lasoń Żaneta, Łuczak Aleksandra, Ożóg Ireneusz, Wiśniewski Tomasz, Zydor Agnieszka, s. Elżbieta, Gajtkowski Bogdan, Prusakowska Marlena, Kondratowicz Anna, Oliwia Słoma, Julia Pokaczajło, Janusz Heyka, Olszewski Jacek, Gajtkowska Teresa, Jaśniewski Tomasz, Kaczorowski Sławomir, Krystek Krystyna, Secler Monika, Wudarski Paweł, Zatorska Jolanta

 

Rada gospodarcza

Jest organem doradczym w sprawach gospodarczych i zaplecza materialnego. Przyjmuje także wszelkie uwagi związane z życiem parafii, jak również sugestie działań.

 

Skład Rady Gospodarczej na okres 01.12.2021 – 30.11.2024

Z urzędu: o. Mirosław Grakowicz – proboszcz parafii

Członkowie: Gajtkowski Bogdan, Jeziorski Andrzej, Krukar Mariusz, Siekierska Hanna, Jakubowski Jacek, Jastrzębski Leszek, Kaczorowska Danuta, Olszewski Jacek, Tlałka Andrzej