Parafia św. Józefa w Toruniu

 

Adres

Kancelaria

Sekretariat

Dyżur proboszcza parafii

Rada duszpasterska

Rada gospodarcza

 

 

Adres

 

Rzymskokatolicka parafia św. Józefa

ul. św. Józefa 23/35

87-100 Toruń

 

tel.: 56 654 47 62 (centrala)

tel.: 56 662 30 32 (sekretariat lub kancelaria)

fax: 56 659 60 04

 

e-mail: parafia.sw.jozefa@gmail.com

http://www.jozeftorun.pl/

 

Rachunek bankowy parafii św. Józefa:

Bank Spółdzielczy w Toruniu

Rachunek numer: 47 9511 0000 2001 0000 1108 0001

BIC CODE (SWIFT): GBWCPLPP (dla przelewów zagranicznych)

 

Kancelaria

 

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Środa - Piątek

10.00-12.00

16.00-18.00

tel.: 56 66 18 329; 56 662 30 32

tel.: 56 654 47 62 (centrala)

Kancelaria jest nieczynna w święta oraz w Środę Popielcową, Wielką Środę i Wielki Piątek, Wigilię.

Kancelaria przyjmuje w sprawach:

  • związanych z przyjmowaniem Sakramentów Świętych (np. chrzest, małżeństwo),

  • wydawania zaświadczeń, pozwoleń,

  • formalności pogrzebowych (również poza godzinami otwarcia po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym).

 

W związku z tym, że z dniem 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli tzw. potocznie RODO, informujemy, że:

  • wszelkiego rodzaju zaświadczenia będą wydawane wyłącznie osobom pełnoletnim, których akt dotyczy (lub prawnym opiekunom osób niepełnoletnich) za okazaniem dowodu tożsamości. To znaczy, że np. matka nie otrzyma świadectwa chrztu pełnoletniej córki. Po zaświadczenia prosimy zgłaszać się z dowodem tożsamości;

  • jakiekolwiek zaświadczenie dotyczące osoby pełnoletniej będzie mogło być odebrane przez kogoś innego wyłącznie na podstawie pisemnego pełnomocnictwa wskazującego personalia osoby upoważnionej do odbioru zaświadczenia.

 

Sekretariat

Sekretariat będzie nieczynny w dniach 1-2 listopada.

Godziny otwarcia

w poniedziałki, środy i czwartki:

10.00-14.00

we wtorki:

14.00-17.30

w piątki:

10.00-12.00

tel.: 56 662 30 32; 56 66 18 357

tel.: 56 654 47 62 (centrala)

e-mail: parafia.sw.jozefa@gmail.com

 

Sekretariat przyjmuje w sprawach:

  • zgłaszania intencji mszalnych (w tym także „gregoriańskich”),

  • zapisów na kursy przedmałżeńskie, pielgrzymki itp.,

  • zgłaszania komunikatów do ogłoszeń duszpasterskich (do środy poprzedzającej niedzielę),

  • zgłaszania chorych,

  • wszelkich innych związanych z życiem parafii.

 

Dyżur proboszcza parafii

O. Wojciech Zagrodzki  jest dostępny dla parafian w każdy czwartek w godz. 15.00-17.30.

 

Rada duszpasterska

Jest organem doradczym duszpasterzy parafii w sprawach duszpasterskich. Przyjmuje także wszelkie uwagi związane z życiem parafii, jak również sugestie działań.

 

Skład Rady Duszpasterskiej na okres 01.12.2017 - 30.11.2019:

Z urzędu: o. Wojciech Zagrodzki – proboszcz parafii

Członkowie: Teresa i Bogdan Gajtkowscy, Danuta i Sławomir Kaczorowscy, Krystyna Krystek, Maria i Mariusz Krukarowie, Halina i Janusz Mazurkowie, Małgorzata i Jacek Olszewscy, s. Benedykta Cesarczyk, Monika Secler, Małgorzata i Piotr Różańscy, Jolanta Zatorska, Anna Wojna, Małgorzata Lewandowska, Paweł Wudarski, Zofia i Janusz Heykowie, Tomasz Jaśniewski, Edyta Krych, Kornelia Paszak

 

Rada gospodarcza

Jest organem doradczym w sprawach gospodarczych i zaplecza materialnego. Przyjmuje także wszelkie uwagi związane z życiem parafii, jak również sugestie działań.

 

Skład Rady Gospodarczej na okres 01.12.2017 - 30.11.2019:

Z urzędu: o. Wojciech Zagrodzki – proboszcz parafii

Członkowie: Józef Jaworski, Bogdan Gajtkowski, Andrzej Jeziorski, Marek Kłoczko, Mariusz Krukar, Leszek Mazur, Adam Bazylewicz, Hanna Siekierska